BENVINGUTS AL NOSTRE BLOC!

Hui, 3 de maig de 2012, asseguda a la cadira d'una classe buida però acompanyada de dos boníssims alumnes, estic creant el nostre "bloc"; un racó d'internet que farem servir per a acostar-nos a l'assignatura de valencià. Ací, anirem penjant informació d'interés com ara: fotografies de Cultura Valenciana, recursos per a la classe, treballs vostres, visites de Gent Interessant... I tot allò que vosaltres, els meus alumnes, considereu que hem de ficar ací.
Espere que us agrade i que us faça profit!

Mª José.

divendres, 3 de maig de 2013

ESCRIVIM UN POC... 4



Gràcies, Núria, per les teues paraules...

EL VIATGE
           Un dia em van confirmar que havia de fer un viatge a l'Àfrica, perquè havia aparegut una malaltia desconeguda. Jo treballava en un hospital, en el mateix que vaig començar res més acabar els meus estudis. Hi havia sentit que al cap d'un temps tots haurien anar-hi per completar la seua formació. Quan m'ho van dir, em vaig portar una gran sorpresa, ja que era el meu primer viatge fora d'Espanya. Al principi em va fer molta pena deixar durant uns mesos, aquelles persones que m'havien donat suport, però d'altra banda em va fer moltissima il·lusió anar a un lloc desconegut i poder fer noves amistats.
           Va arribar el dia de marxar, em vaig pujar a l'avió i em vaig posar a dormir, no havia pogut dormir durant aquesta nit pensant en les emocions que anava a viure allí. En arribar, tots em van acollir amb molta amabilitat i em donava la sensació de que em coneixien de tota la vida, també em vaig sorprendre per l'enorme probresa que havia i malgrat això tots mostraven sempre un gran somriure. Sobre la malaltia que ocorria allà, vaig poder saber de seguida el que era, i encara va costar un poquet posar-li solució, es va extingir. Complet ja el meu objectiu, era ja hora de marxar-me.
           Vaig conèixer els seus costums, tradicions i fins i tot com eren les persones d'allà. Vaig fer diversos amics i els va prometre que tornaria algun dia per passar una temporada amb ells.
           Sens dubte, aquest viatge va ser el primer i el millor viatge de la meua vida perquè el que vaig poder sentir i viure amb aquelles persones no ho vaig a tornar a viure en cap dels següents.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada