BENVINGUTS AL NOSTRE BLOC!

Hui, 3 de maig de 2012, asseguda a la cadira d'una classe buida però acompanyada de dos boníssims alumnes, estic creant el nostre "bloc"; un racó d'internet que farem servir per a acostar-nos a l'assignatura de valencià. Ací, anirem penjant informació d'interés com ara: fotografies de Cultura Valenciana, recursos per a la classe, treballs vostres, visites de Gent Interessant... I tot allò que vosaltres, els meus alumnes, considereu que hem de ficar ací.
Espere que us agrade i que us faça profit!

Mª José.

dimarts, 11 de juny de 2013

ESCRIVIM UN POC 15... THUNDERSTRUCK!!!

MIGUEL ÁNGEL CUBILLOS i jo mateixa volem fer-li un homenatge a la música rock gràcies  als Bons Dies del passat dia 10 ja que escoltàrem una coneguda cançó del grup rock per excel.lència AC/DC...

Llig l'homenatge de MIGUEL ÁNGEL!

 
EL ROCK

El rock és una variant que engloba tota la música amplificada elèctricamente . Aquest tipus de música té una gran varietat d'estil com: el rock metal (heavy metal), rock pop, rock blues o el rock.

Però, jo a soles vaig a parlar de dos tipus, el rock metal i el rock pop. Aquests dos tipus són els que més m’agraden perque tenen molt de ritme i engloben les meues bandes favorites: AC/DC i Rolling Stone.

Aquestes dues bandes han aconseguit plenar estadis de futbol americà (per fora i per dins) sense tindre unes veus magnífiques, únicament amb una guitarra i una bateria.

L'altre dia em va agradar que tornaren a sonar en la ràdio i no precisament en una ràdio especialitzada en rock.

Per a mi és una forma de vida, la “vida rock”, que fa que, quan sents aquesta música, canvie el teu ritme per complet; i si saps i ames, toques la guitarra i imites les seues cançons. Et converteixes en un altra persona, una persona que té una habilitat per a tot. Et sents capaç de tot, fins i tot de volar...

A més a més, uns científics han dit que si sents una vegada al dia esta música fa que les neurones produïsquen una substància que millora el teu caràcter; et fa més amimat.

Adéu depressions!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada